
Over ons
Gericht en duidelijk communiceren is vandaag meer dan ooit belangrijk. In een disruptieve marktomgeving waar on- en offline communicatiemiddelen gedeeltelijke oplossingen kunnen bieden, is het als ondernemer belangrijk te kunnen vertrouwen op goed en onderbouwd communicatie- en marketingadvies. Bij Best Advice helpen wij zoeken naar de sterktes en zwaktes van uw bedrijf, waar u zich op de juiste mensen kan richten en hoe u een sterk merk uitbouwt. Dankzij ons stappenplan kan u op elk moment van de samenwerking volgen wat er nog komt. Ons advies komt met een handig to-dolijstje, waardoor u meteen een houvast heeft om het om te zetten in resultaten.

Stefan Doutreluingne is een creatieve duizendpoot die al ruim 30 jaar actief is in de communicatiewereld.
Zowel beursgenoteerde, internationale ondernemingen als succesvolle KMO’s vertrouwen intussen op zijn advies om beter te communiceren. Hij weet perfect de noden van een klant om te zetten in een strategisch plan met een creatieve uitwerking. Daarbij houdt hij telkens rekening met de integriteit van het bedrijf. Stefan is altijd enthousiast en is een onuitputbare bron van ideeën. Ambitieus, maar ook bijzonder realistisch. Met zijn advies investeert u in de toekomst van uw bedrijf

Heidi Warnez is een enthousiaste doorzetter die haar ervaringen met traditionele communicatie nu al meer dan 20 jaar aanvult met kennis in de nieuwe mediamogelijkheden. Het on- & offline medialandschap kent geen geheimen meer voor haar: ze kent de eigenschappen van elk medium op haar duimpje. Heidi gaat geen enkele uitdaging uit de weg! Beperkte mogelijkheden of wat kleinere budgetten zet ze om in maximale visibiliteit.
Vastberaden, gepassioneerd en met de nodige knowhow zet ze uw bedrijf op de kaart