There’s no such thing as a free lunch – een vrijblijvend gesprek zien we echter wel zitten omdat dit ons de kans geeft om werkelijk in te schatten of we u kunnen helpen met ons advies.

Best Advice bvba

Brabantstraat 48

8850 Ardooie

stefan@bestadvice.be

heidi@bestadvice.be

BE  0680 949 403

© 2017 by Best Advice

Best Advice

Over ons

Graag wat meer informatie? Geef gerust een seintje!

Wij staan altijd klaar om u te helpen. Wil u weten wat wij voor u kunnen doen? Of is er iets niet helemaal duidelijk? U mag ons altijd contacteren.

 
Ons team
Stefan Doutreluingne

stefan@bestadvice.be | GSM: +32 485 66 90 77

Stefan Doutreluingne is een creatieve duizendpoot die al ruim 20 jaar actief is in de communicatiewereld. Zowel beursgenoteerde, internationale ondernemingen als succesvolle KMO’s vertrouwen intussen op zijn advies om beter te communiceren. Hij weet perfect de noden van een klant om te zetten in een strategisch plan met een creatieve uitwerking. Daarbij houdt hij telkens rekening met de integriteit van het bedrijf. Stefan is altijd enthousiast en is een onuitputbare bron van ideeën. Ambitieus, maar ook bijzonder realistisch. Met zijn advies investeert u in de toekomst van uw bedrijf.

Heidi Warnez is een enthousiaste doorzetter die haar ervaringen met traditionele communicatie nu reeds 18 jaar aanvult met kennis in de nieuwe mediamogelijkheden. Het on- & offline medialandschap kent geen geheimen meer voor haar: ze kent de eigenschappen van elk medium op haar duimpje. Heidi gaat geen enkele uitdaging uit de weg! Beperkte mogelijkheden of wat kleinere budgetten zet ze om in maximale visibiliteit.

Vastberaden, gepassioneerd en met de nodige knowhow zet ze uw bedrijf op de kaart.

Heidi Warnez

heidi@bestadvice.be | Gsm: +32 485 66 90 85

Onderzoek - Advies & Inspiratie - Strategie - Lezingen - Rapporten

 

Net geen één op vier Belgen zijn babyboomers. Vijftigers en zestigers waarvan de jongste nog enkele jaren aan de slag blijven terwijl de anderen genieten van la vida señora. Een generatie waarvan Raymond zingt ‘Ik heb geen zin in bezemwagen. Op eigen kracht tot aan de meet’. In hun jeugd nog de eerste festivalgangers van het land, intussen allemaal op de digitale trein gesprongen. Een nieuwe generatie opa’s en oma’s die lang nog niet klaar zijn voor het looprekje en Benidorm. 

Consumenten in een nieuwe levensfase creëren nieuwe opportuniteiten voor brands met specifieke do’s en don'ts voor marketing en communicatie. Via marktonderzoek brengen we gedrag en attitude, noden en verwachtingen van de babyboomer in kaart. Test-panels evalueren producten, diensten en campagnes. 

The Silver Ones adviseren en inspireren klanten die op zoek zijn naar de juiste value proposition van hun brand waarmee ze babyboomers kunnen bereiken. 

Everything you always wanted to know about babyboomers.

Driven by insights, knowledge, data and a healthy dose of gut feeling.

The Silver Ones is een platform waarop verschillende bedrijven hun specifieke competities en expertise delen om te communiceren met en voor de groeiende groep actieve medioren. 

 
 
Best Advice is also one of The Silver Ones

Gericht en duidelijk communiceren is vandaag meer dan ooit belangrijk.  In een disruptieve marktomgeving waar on- en offline communicatiemiddelen gedeeltelijke oplossingen kunnen bieden, is het als ondernemer belangrijk te kunnen vertrouwen op goed en onderbouwd communicatie- en marketingadvies. Bij Best Advice helpen wij zoeken naar de sterktes en zwaktes van uw bedrijf, waar u zich op de juiste mensen kan richten en hoe u een sterk merk uitbouwt. Dankzij ons stappenplan kan u op elk moment van de samenwerking volgen wat er nog komt. Ons advies komt met een handig to-dolijstje, waardoor u meteen een houvast heeft om het om te zetten in resultaten.