Musea Brugge - Mind The Artist

​ De nasleep van de corona-crisis raakte de cultuursector in het hart. Met ‘Mind the Artist” ondersteunde Musea Brugge Belgische kunstenaars met uiteenlopende specialisaties en liet hen in dialoog gaan met de bestaande museumcollecties. 

Er werd aan best_advice gevraagd om een communicatieplan uit te werken en de volledige uitrol ervan te coördineren.

Contactpersoon: Sarah Bauwens en Tom Deschacht


Aanpak:

Voor elke tentoonstelling werd een plan op maat opgemaakt, steeds bestaande uit een mix van offline en online communicatie. Volgende kanalen werden ingezet: 

FOLDERDISTRIBUTIE - AFFICHAGE - BEDELING PLACEMATS BIJ DE BRUGSE HORECA - SOCIAL MEDIA CAMPAGNES




Per tentoonstelling werden minimum 4 video’s gemaakt die zowel in publiekswerking als social media gebruikt werden.


Resultaten:

80.000 bezoekers voor de tentoonstellingen
Dubbel zoveel bezoekers voor Musea Brugge in 2021 tov 2020 (tweede coronajaar, weliswaar minder bezoekers dan pré corona door opgelegde beperkingen)

let's get creative together


Goesting om kennis te maken?

CONTACT​​ >