Westtoer – Feel Flanders Fields
Westtoer ontwikkelt samen met diverse partners (Toerisme Vlaanderen, Westhoek, 1914-1918) een themajaar 2023-2024 rond het herstel van het landschap na WO I. Aan de hand van expo’s en events wil Westtoer het herdenkingslandschap onder de aandacht brengen. Aan best_advice werd gevraagd om een wervende campagnenaam, campagnebeeld, logo en huisstijl te ontwikkelen
Contactpersonen:
Ann Cosyn, Eline Adam en Mieke Casteleyn
Aanpak:
Ontwikkeling logo en huisstijl:
Een duidelijke synergie met WO I 1914-1918-logo was sowieso het uitgangspunt bij de creatie van het logo.
De poppie is een universeel herkenbaar element voor de herdenking van de Groote Oorlog.
De werknaam “Het Landschap getuigt” werd Landscapes – Feel Flanders Fields.
Grafische vormgeving
Binnen de nieuwe huisstijl werden verschillende afgeleiden gecreëerd: advertenties, programmabrochure, scheurkaarten enz
Resultaten:
De campagne loopt nog tot eind 2024 maar de resultaten tot op heden zijn veelbelovend.
To be continued...